banner

Fa'atonu nofoa ta'avale, fa'ataga oe e fa'afiafia i lou olaga fiafia mai le taimi nei

O le mea moni, o le tele o taimi, e leai se malosi o tagata uma.Ona o le leai o se mea e teu ai i totonu o le taʻavale, aemaise lava pe a uma le fanau, tusa lava pe faʻafefea, e le aoga le 3-minute aʻafiaga a le pepe.E faasolosolo lava, e toatele tagata e le popole ma tuu ai pea le vevesi i totonu o le taavale.O le mea moni, o lenei faiga e matua le manaʻomia.Afai e amata ona fetuutuunai tagata e ona le siosiomaga i totonu vevesi, o le a mautinoa lava le le amanaiaina o le tausiga o le taavale lava ia.O le mea moni, mai le taimi nei, o le a faʻaitiitia le ola tautua o le taavale.Atonu e manatu nisi tagata ou te soona soona fai, ae o le mea moni, o na faataitaiga e taatele i le olaga.I aso nei, o le a iloilo e fuchefang le mea taua e mafai ona faʻaleleia lelei le vevesi i totonu o le taʻavale: o le nofoa i tua o le ato teu.

▲ ese mai a tatou ato masani e teu ai, o ato nofoa nofoa taavale i tua e foliga umi tele, e fetaui lelei ma le nofoa taʻavale i tua, ma o le a le maua ai se lagona faʻafuaseʻi.

▲ pe a tatou filifilia mea e faʻaogaina ai taavale, o le mea pito sili ona taua o le vaʻai pe maloloina mea.O le siosiomaga i totonu o le taavale e matua faapitoa lava.Muamua, o le avanoa e vaapiapi, lona lua, o loʻo i totonu o se siosiomaga tapunia mo se taimi umi, ma o se nofoaga foi mo le aiga atoa e nonofo ai mo se taimi umi.Afai e le agavaa le tulaga lelei, o taunuuga e matua ogaoga.O lenei ato teu oloa e faia i le paʻu ma Oxford, lea e le gata e malosi ma umi, ae e le faʻaalia foi se manogi uiga ese.

▲ e pei o se ato teu oloa, o le teuina o galuega o lenei oloa e matua mamana.O le faʻataʻitaʻiga faʻataʻitaʻiga ua faʻapipiʻiina i se taga faʻapipiʻi mafolafola, se taga e teu ai le telefoni feaveaʻi, se faʻamalo faʻamalu, taga pepa solo ma taga e lua e teu ai ipu.O le fa'aleleia ua fa'aopoopoina ai se laulau 'ai fa'aopoopo e mafai ona gaugau.O sea fa'avasegaga mauoa e le gata ina fa'atonuina i tatou i le teuina, ae fa'apea fo'i e aofia ai mea masani i totonu o la tatou ta'avale.O le galuega e matua mamana.

▲ e leai se fa'afitauli ile gaugau ole laulau e tu'u ai ni mea'ai.Faatasi ai ma le taga e teu ai faamalu, e mafai lava ona i ai se faamalu i totonu o le taavale, o lea e le tatau ai ona tatou popole i timuga faafuaseʻi.O le taga e teu ai solo pepa o se masini aoga tele, ma o solo pepa i totonu o le taavale e le toe tuʻuina i soo se mea.

▲ le faʻataʻitaʻiga uliuli ma totonu uliuli foliga faʻatasi e aunoa ma se lagona faʻafuaseʻi.E fetaui lelei mo taavale e uliuli totonu.
▲ le lelei o le laulau gaugau e matua faatuatuaina foi.Sa matou fa'aogaina fagu vai minerale e 11 e fa'atusa ai le uta maualuga i lalo o le fa'aoga masani.O le iʻuga, e leʻi minoi le tulaga gaugau.O le mea lea, i le tulaga o le mautu, o lenei oloa e agavaa foi.

▲ faʻaopoopo i le tuʻuina o ni meaʻai, e mafai foʻi ona tuʻuina la matou komepiuta papalama i luga o le faʻailoga gaugau matala.I le taimi o le taʻavale mamao, o le nofoa pito i tua o le a avea ma se tamaʻi fale tifaga, ma o le avetaʻavale a le aiga o le a le toe faʻafefe.

▲ o le ato teuina atoa o se mamanu anti kick.E iai uiga o le anti kick, maosi, ofuina ma le palapala.E le faigofie ona faʻaleagaina ma e mafai ona puipuia lelei le pito i tua o le uluai aluga o taavale.

Fa'ai'uga: mai le ulua'i fa'amoemoega o le fuchefang design, matou te le gata ina fa'amoemoe e fa'atasi ma fa'atasi ma totonu o le ta'avale muamua i se tulaga tele, ina ia tu'uina atu ai se uiga fa'alelei ma mea pa'u ma Oxford.E oo lava i le tuu ese o lona aoga, e mafai ona taʻua o se teuteuga sili ona lelei.

O loʻo faʻamoemoe foʻi Fuchangfang o loʻo faʻaogaina atoatoa lenei ato teu, ma o le potu teu oloa e lava lea mo i matou e faʻamamā ai le matou taʻavale i le faasologa.
O le tausiga o se taavale e tatau ona amata i le mama o totonu o le siosiomaga.Fuchefang fa'amoemoe o lenei nofoa ta'avale i tua ato teu e mafai ona tu'uina atu ia te oe se filifiliga fou.


Taimi meli: Nov-13-2021